אני בהחלט מבין את הסעיף בכללי אך השאלה יותר פרטנית. תשלום רבעוני לרופא נקרא הוצאה חריגה. האם אני צריך לחלוק אותה? תרופה שעלתה לילד 50 ש"ח האם נחשבת כהוצאת בריאות חריגה? אשמח לתשובה.
הוצאה רפואית חריגה הינה הוצאה רפואית שאינה מכוסה על ידי ביטוח הבריאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה