אשה התגרשה לפני 10 שנים בהסכם גירושין וויתרה על מזונות לילדים, הילדים שחלקם מעל גיל 18 מבקשים לתבוע את האב על התקופה שלא קיבלו. האם זכאים? וכיצד ייממשו את זכותם?
לפי החוק החדש להסדר התדיינויות, יש צורך בהליך ישוב סכסוך קודם להגשת תביעות. עליהם לפעול בדחיפות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר קיים פסק דין לענין מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הנך משלם כל החוגים, והם אמורים לחול מחצית עליך, כי אז הנך רשאי לעתור לחיוב הגרושה במחצית הסכום במסגרת ההוצאה לפועל....
המשך תשובה