פסיקת בית המשפט מורה על תשלום מזונות עד גיל 18 , או עד סיום כיתה יב' , המאוחר מבינהם . הילד/ה הגיע לגיל שמונה עשרה , ברם התלמיד/ה מגיע לבית הספר מעט מאד , ועל פניו אפילו לא יקבל תעודת סיום של 12 שנות לימוד . הגיוס לצבא נקבע לעוד כחצי שנה . כיצד להתייחס לעניין תשלום המזונות במצב שכזה ?
הוראות ההסכם מחייבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה