בענין המזונות נפסק שתהיה השתתפות במחצית הוצאות חינוך ובהן"הוצאות יום הולדת כיתתית", שאלתי האם כיתתית נחשב בית ספר או שעליי להשתתף במחצית הוצאות של יום הולדת גם בגן? תודה
שלום אייל,
בעיקרון צריך לפרש לפי מה שהצדדים התכוונו. להבנתי- יום הולדת כיתתית זה יום הולדת בכיתה לא בגן. אבל תנסה להזכר למה התכוונתם כשחתמתם על ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה