מ-2004 נפתח תיק בהוצאה לפועל לתשלום מזונות לילד. והוצאה לפועל לא עשה חישוב נכון לא הצמידה למדד המחירי לצרכן לפי פסק דין. והשנה עשיתי חישוב מחדש ורשמתי להם שזה טעות אצלם.והם רק אמרו להגיש עד שנתיים דרכם ושאר השנים דרך בית המשפט. למה אני צריכה עוד להגיש לבית המשפט עבור טעות שלהם?
רצוי שתבררי נושא זה עם עו"ד שמתמחה בתחום ההוצאה לפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הורות משותפות אינה תנאי מספיק. אם המדובר בבית המשפט לעניני משפחה, כי אז הבג"ץ 919/15 קבע מבחנים לענין מזונות ילדים בגילאי 6 ומעלה, לפיהם, בודק בית המשפט את יחס ההכנסות של ההורים ואת יחס זמני השהות של...
המשך תשובה