שלום רב, בהסכם שלי כתוב שתשלום המזונות יהיה מוצמד למדד יוקר המחייה ויעודכן אחת ל 3 חודשים. איך ייראה תזרים התשלומים: אופציה א': 1000 , 1000, 1000, 1100, 1100, 1100, 1200, 1200, ...... אופציה ב': 1000, 1000, 1000, 1100, 1000, 1000, 1200, 1000,.... לעזרתכם, אודה.
משרדנו עוסק רק בדיני משפחה. לעניין חישובים יש לפנות לאנשי מקצוע מתאימים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה