אני גרה במרכז ורוצה להתחיל להפעיל תיק הוצל"פ בגין מזנות שלא משולמים לי. אני רוצה לעשות את זה לבד מאחר ואין לי אפשרות כלכלית לקחת עו"ד. באזור מרכז יש את הרצליה,תל אביב, פתח תקווה וראשון. האם אוכל לדעת איזו מהם היא הכי פחות עמוסה או באיזו תינתן לי העזרה הטובה ביותר? הבנתי שת"א היא הכי עמוסה.. תודה מראש!
עליך להתייעץ עם עו"ד העוסק בהוצל"פ . משרדנו עוסק בדיני משפחה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהנחה שזמני השהות וההכנסות דומות כעת, והדבר לא היה כך בזמן ההסכם/פסק הדין כי אז קיימות עילות להפחתת מזונות ואף יתכן לבטלם לאור הלכת בגץ 919/15. הנך מוזמן ליצור קשר טלפוני עמי על מנת לקבל יעוץ מעמיק יו...
המשך תשובה