שמי סרגיי ואני בן 19 בהסכם גירושין של ההורים שלי רשום שאבא שלי צריך לשלם מזונות כל עוד אני קטין והוא מגיל 18 לא משלם ובצבא אני נחשב כקטין ...הוא אמור לשלם עד גיל 21 ? ועם כן כמה ברגיל הוא שילם 800 שקל
אם ההסכם לא התייחס למזונות מעל גיל 18 ישנן שתי אפשרויות :
א. אתה תובע את אביך
לחילופין
ב. אימך תגיש תביעה להחזר הוצאות.
לגביי כמה זה משתנה בין מקרה למקרה ולשם כך עליך לקבל יעוץ מסודר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה