שאלה בנושא מזונות בשנת שירות – בפסק הדין נפסקו מזונות עד גיל 18 או סיום שנת הלימודים, ושליש מהסכום במהלך השירות הצבאי. הילד מתכוון ללכת לשנת שירות. דמי המזונות משולמים דרך ההוצאה לפועל ואין קשר עם האבא. מה קורה עם המזונות בשנת השירות ? האם יורדים לשליש אוטומטית וממשיכים עד סוף השירות הצבאי – כלומר 3 שנים? האם צריך לעדכן את ההוצל"פ / את האב ? מה הפרוצדורה ? תודה מראש!
יש צורך לבחון ההסכם או פסק הדין. כעקרון בתקופת שירות צבאי או שירות לאומי בדרך כלל נקבעים מזונות בשיעור שליש מהמזונות הרגילים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה