שלום נפרדתי מבת הזוג לפני שנה ומאז במשך שנה היא סרבה לתת לי לקחת את הילד אליי למשפחה ואז אחרי 5 פעמים שהרשתה היא באה בטענה שהסכום מזונות הוא נמוך היא מכרה את הדירה שלה לפני שנה וקנתה גדולה יותר והיתה צריכה להוסיף 300K בנוסף היא המשיכה גם השנה שהילד בן 3 לקחת אותו לגן פרטי שעולה 2800ש"ח ורשמה אותו שנה שנייה לחוג שחייה שגם הוא כמה מאות וברור שהיא לא התייעצה בכלום אני משלם 1800ש"ח לחודש היה לנו רק הסכם ממון שהכל נפרד בינינו האם הסכום שאני משלם נמוך ? אשמח לקבל תשובה והאם עליי להגיע לבימ"ש או שאפשר בדרך יותר קלה ? תודה מראש
כעקרון מזונות מינימום לילד בן 3 הינם כ1600 שקל לילד לחודש בתוספת חלקו במדור ובתוספת מחצית הוצאות בריאות וחינוך הכל בכפוף לכל מקרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה