7 שנים אני משלם מזונות 4,000 ₪ לילד. פוטרתי מהעבודה וכמה חודשים אני חותם אבטלה. אני רוצה לבקש להפחית במזונות לפחות לתקופה מסוימת, האם אני יכול לעשות את זה?
בשלב ראשון עליך להגיש בקשה לישוב סכסוך ולאחר מכן אם הדבר לא יצלח, תוכל להגיש תביעה להפחתת מזונות על בסיס עילה מוצדקת. שינוי זמני בלבד לא בהכרח יהווה עילה כאמור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה