היי, גרושתי עברה לגור אצל אמא שלה וכבר לא משלמת שכר דירה, רציתי לשאול אם שינוי הנסיבות הזה מצדיק להפחית את המדור שאני צריך לשלם לילד אחד? צריך לעבור בבימ"ש? תודה
שלום. אם אין עלות מדור זו בהחלט עילה להפחתת מזונות. יש צורך לפנות בענין זה לבית המשפט. הנך מוזמן ליצור קשר טלפוני עם משרדנו כדי לקבל יעוץ משפטי מעמיק יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה