שלם רב אני ובעלי התגרשנו לפני כשלוש שנים. כיום, אנו שוקלים לחזור למען הילדים, מעוניינים לגור יחד אבל לא להתחתן פורמלית. כיוון שלגרוש שלי יש חובות רבים, אף חובות מזונות לאישה נוספת, אינני מעוניינת שיהיה לו כל חלק ברכוש האישי שלי, אמנם אין לי בית אבל לא מתאים לי הוצלפ בבית שלי בגללו. בנוסף כל עוד הוא גר אצלי הוא אמור לשלם חצי מהשכירות ועוד הוצ' כלכלה שלו בנוסף למזונות שתבעתי אותו. מה אני יכולה לעשות כדי להגן על עצמי ועל ילדי ובכל זאת לתת הזדמנות.. תודה
במצב דברים זה עליך לעגן ההסכמות ביניכם במסגרת הסכם מחייב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון אם הסכום שאת מבקשת זהה או נמוך מהכנסתך, כי אז ככל הנראה לא יפסקו לך מזונות אשה. בכל מקרה מאחר והמדובר באותו אדם - אב/בעל, עלול להיות מצב בו יכולתו לזון את ילדייך תיפגע היה ויצטרך לשלם גם מזונות...
המשך תשובה