שלום גרושתי מתעקשת להמשיך עם הילד לעוד שנה בגן פרטי ולא גן עיריה לאחר שסיכלה כל אפשרות לרשום את הילד לגן עיריה יש לי את זה מגובה בהודעות ובהוכחות הילד בן 3 וחצי האם אני יכול לשלם לה לפי גן עיריה את החלק שלי ? בפסק הדין רשום במפורש ובפשטות הצדדים ישאו בחלקים שווים בעלות גן וכו' תודה רבה
אם לא רשום בפסק דין איזה גן, רצוי שתעתור לביה"מ ותסביר שקיימת אפשרות לרשום לגן עיריה ושאם האם מתעקשת, שתישא בהפרש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שינוי בהסדרי השהות שלא היה צפוי מהווה עילה להפחתת מזונות. יחד עם זאת, יש לבדוק אף את היחס בהכנסות ההורים...
המשך תשובה