היי, אני גרוש מזה כמה שנים טובות ותמיד שילמתי את כל המזונות של הילדים שלי לאשתי, בזמן ובלי בעיות. בתקופה הקרובה אני עתיד להתפטר מהעבודה שלי, רציתי לדעת אם יש דרך לבקש להפחית את סכום המזונות לפחות לתקופה מסויימת עד שאמצא שוב עבודה...
השאלה מה הסיבה להתפטרות וכן לא ברור הרקע הכולל - גיל הילדים, זמני השהות שלך עם הילדים, הכנסות ההורים, הוצאות הילדים, מה גובה המזונות כיום. הנך מוזמן ליצור קשר טלפוני עם משרדנו לצורך קבלת יעוץ משפטי מעמיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה