ילדיי עברו את גיל 18 וזכאים לעוד שלוש שנים של מזונות ממני, האם אני יכול לדרוש שהכספים יועברו לחשבונות הפרטיים שלהם? אני לא סומך על גרושתי שהיא משתמשת בדמי המזונות לטובתם בלבד, ומעוניין שהכספים יילכו אליהם ישירות.
אם הדבר לא רשום בהסכם אתה יכול לבקש זאת מבית המשפט תוך הסבר מדוע הדבר דרוש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהנחה שזמני השהות וההכנסות דומות כעת, והדבר לא היה כך בזמן ההסכם/פסק הדין כי אז קיימות עילות להפחתת מזונות ואף יתכן לבטלם לאור הלכת בגץ 919/15. הנך מוזמן ליצור קשר טלפוני עמי על מנת לקבל יעוץ מעמיק יו...
המשך תשובה