שלום. אני מתחילה בתהליך הגירושין ואני עדיין חייה בדירה עם הבעל, רציתי לדעת אם אני יכולה לקבל מזונות אישה ולדרוש אותם האם זה מגיע לי גם אני גרה בדירה לא עובדת יש לי 2 ילדים הילד השני הוא בן שנה ןתשע ולא במסגרת חינוכית. אם זה מגיע לי מבחינה חוקית. ואין לי עדיין עורך דין אני מחכה שיסכים לי להסכם הגירושין שהצעתי לו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה