אני נשואה לאסיר שנכנס לכלא. התחתנו ארבעה חודשים אחרי שהכרנו, ידענו שהוא נכנס לכלא. אנחנו עכשיו שמונה חודשים ביחד שאלתי היא : האם הגרושה שלו יכולה לתבוע ממני תשלום מזונות? בזמן שאני הייתי לפני ארבעה חודשים גרושה שלא מקבלת מזונות על ילדיי?
הגרושה שלו לא יכולה לתבוע ממך מזונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה