שלום, בני שכיום בגיר, אך עדיין צעיר מגיל 21, עבר תאונת דרכים קשה ומוגדר כנצרך. אני ממשיך לשלם מזונות מלאים עד גיל 21. האם לאחר גיל 21 יכולה אמו לתבוע מזונות? ועד איזה גיל היא יכולה לתבוע מזונות? תודה
לפי החוק אדם חייב במזונות ילדיו הבגירים ובני זוגם, בתנאי שהינו "אמיד", המוגדר כמי שיש ביכולתו לספק מזונות לילדו הבגיר לאחר שסיפק צרכיו שלו, צרכי ילדיו הקטינים וילדי בן זוגו הקטינים וכלפי "נצרך", המוגדר כמי שאינו יכול לספק צרכיו מעבודה, מנכסיו או ממקור אחר על אף מאמציו ושאינו יכול לקבל מזונות מעיזבון. כלומר, בנסיבות מסוימות יכול ותתקבל תביעה של בגיר נגד אביו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה