אני נשואה לגבר שהיה גרוש בעבר עם ילדה. כיום אנו נשואים עם שני ילדים ועוד אחד בדרך. בעבר הינו גרים במרכז והיום עברנו לאזור מודיעין. בהסכם גירושים הוסכם שבעלי ישלם 1500 ש"ח מזונות צמוד למדד היום בעלי משלם כבר 1700 ש"ח, אנו אמורים לשלם את ההפרשים. לפי מה עושים את החשבון לפי ההסכם או לפי מה ששילמתי כבר במשך שנתיים ואם החישוב נעשה לפי 1500 למה עלי לשלם 1700 אני אשלם 1500 ואת ההפרשים בסוף כל שנה במצב הזה יוצא שאנחנו מפסידים גם משלמים יותר ב200 ש"ח כל חודש וגם ההפרשים נחשבים לפי .1500
קצת קשה להבין את ההסבר שלך.
בכל מקרה, על בעלך להצמיד את אותם 1500 שח למדד שהיה ידוע במועד חתימת ההסכם. בדרך כלל המזונות צמודים ויש לעדכנם כל שלושה חודשים ללא חיובים למפרע.
את החישוב יש לעשות כל שלושה חודשים ולעדכן את תשלום המזונות בהתאם. לא ממתינים לסוף שנה ועושים הפרשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. קצבת נכות נועדה אך ורק לטיפולים הקשורים לנכות. אם גובה הקצבה מספק את כל הטיפולים ונותר עודף כי אז ביהמ יבחן האם ישמש ההפרש כחלק מהמזונות. לענין הגדלת מזונות, ביהמ יבחן האם קיים שינוי נ...
המשך תשובה