בסיום התיכון(או גיל 18) המזונות יורדים לשליש? שמעתי שיש חוק חדש שאם הילדה מתגייסת גיוס מאוחר(למשל אצלי במרץ), על האב לשלם מלא עד שהילדה מתגייסת ורק אז הסכום יורד לשליש. זאת שאלתי- מה קורה עם הזמן שהילדה נמצאת בבית כל היום מזמן סיום התיכון(היא כבר בת 18) ועד שתתגייס במרץ?האם המזונות יורדים לשליש ישר בסיום התיכון או רק בזמן שהיא מתגייסת? שוב תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה