אני גרושה + 2 ובית המשפט קבע שעל הגרוש שלי לשלם 1,500 ש"ח לכל אחד לא כולל הוצאות חריגות. הגרוש שלי קיבל 100 % נכות מביטוח לאומי וכמובן לא עובד כלל. האם עליו להמשיך לשלם את הסכום במלואו? אם לא, איזה סכום עליו לשלם? האם יש באפשרותו להגיש תביעת הפחתת מזונות? האם יש באפשרותו לא לשלם כלל? תודה
כרגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה