אני גרושה פלוס שניים, מקבלת דיור בסך של 1500 שח בחודש ע"י הגרוש שלי. שאלתי היא מתי נחשב מישהו כדייר קבע עפ"י חוק באופן שיגרום לגרוש להוריד לי מסכום הדיור בגלל סעיף שרשום בהסכם הגירושין. חשוב לציין כי "הדייר" לא רשום בחוזה השכירות או כמען לקבלת.דואר אצלי.
אין תשובה חד משמעית. כל מקרה לגופו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר קיים פסק דין לענין מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הנך משלם כל החוגים, והם אמורים לחול מחצית עליך, כי אז הנך רשאי לעתור לחיוב הגרושה במחצית הסכום במסגרת ההוצאה לפועל....
המשך תשובה