שלום וברכה, אני ובן זוגי (לא היינו נשואים). נפרדנו כאשר הייתי בהריון. כרגע יש לי תינוק בן 4 חודשים. הוא ואביו (ביצענו בדיקת אבהות על פי בקשתו) בקשר ויחסים בינינו טובים. עדיין לא העלתי את הנושא המזונות. אינני יודעת האם בשלב זה יש בכלל חובת מזונות? אם כן, מה נגובה שלו? מה עליי לעשות? תודה רבה!
חיוב המזונות קם עם בואו של הילד לאויר העולם. גובה החיוב עשוי להשתנות מתינוק אחד למשנהו אולם ישנם חיובים שיושתו על האבא בכל מקרה כגון: תשלום מזונות בסיסי (1,400 ₪), וכן השתתפות ב- 30% מהוצאות המדור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה