שלום לך... הנני גרושה כבר 4.5 שנים עם תאומים קטנים ועדיין הגרוש לא שילם הפרשי מדד. הבטיח שיישלם עוד השבוע...נקווה...ראיתי שרשמת שעושים את החישוב באתר ואז מכפילים בשלוש.. האם אחרי התשלום המזונות עומדים על הסכום כולל המדד או שחוזר לסכום הרגיל שנקבע ע'י בימ'ש שזה 3,000 ₪.תודה ויום נעים
סכום המזונות משתנה אחת לשלושה חודשים והוא צמוד למדד, הוא לא "חוזר אחורה"
אלא אם המדד הוא שלילי וירד...
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה