שאלה משפטית שעלתה - אם אני הייתי עדה לפשע (במהלכו, ולא כשיזם הפושע בהתאם לס' 262 לחוק העונשין), האם חלה עליי חובת דיווח?
הפורום הזה אינו עוסק בשאלות תיאורטיות ושאלתך הינה של סטודנטית למשפטים . מכל מקום, בקצרה אומר כי אם היית עדה לפשע הרי שאת עדת תביעה רגילה. אין קשר לסעיף 262 ובוודאי שלא לדרישות הסעיף שאינן חלות על עד תביעה פוטנציאלי רגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ברור משאלתך האם באמת הוגשה תלונה במשטרה והאם זומנת לחקירה. כך, שאיני יודע אם מדובר על "איומי שווא" של "הגשת תלונה" או שאכן הוגשה תלונה בפועל. ממליץ לך לגשת לתחנת המשטרה ולהוציא גיליון ר.פ (רישום פ...
המשך תשובה