מה זה אומר? שמבררים האם התלונה מהווה עבירה פלילית?
נראה לי שזה מה שזה אומר , אין לי מה להוסיף על כך. מבררים, כלומר שואלים את הגורם שאחראי על החקירה, מה עלה בגורל החקירה, האם התיק נסגר, האם עבר לתביעה/פרקליטות או האם עדיין מצוי בחקירה. אלה האופציות המוכרות לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
החוקרים לא נוהגים למסור מידע טרם מפגש החקירה. רק אז, הם מחויבים להבהיר לך מה החשד נגדך. מאידך, עוד טרם ההגעה, ניתן לשאול ולברר האם מדובר במסירת עדות או לחלופין - חקירה באזהרה....
המשך תשובה