המקרב שלי הוא כזה לפני כ חצי שנה העסקתי קבלן משנה מספר חודשים לאחר זמן מה החלטתי מסיבה כל שהיא להפסיק את ההתקשרות עם אותו אדם נותר בנינו סכסוך כספי נפגשתי איתו במשרדי ובמהלך הפיגשה הותקפתי על ידי אותו אדם בצורה אגרסיבית בנוסף אף גנב ממני את מכשיר הטלפון הנייד במקום היו עובדים שראו אותו יוצא ממשרדי ובורח הוזמנה ניידת משטרה למקום פונתי עצמאית לבית חולים ובעקבות האירוע נאלצתי להעדר מהעבודה כשבוע ימים הגשתי תלונה במשטרה אמרו לי כי יטפלו בתיק ולפני זמן מה נכנסתי לסטטוס התיק באינטרנט והופתעתי לגלות כי התיק נסגר עקב "שנסיבות העניין אינן מצדיקות המשך חקירה" דבר שקומם אותי מאוד ובמיוחד גרם לי לחוסר אמון מוחלט במערכת המשטרתית אשמח אם תוכל לייעץ לי איך ניתן לפטור את הנושא
על החלטת סגירה ניתן להגיש ערר וכן הלאה . פנה לכל עורך דין פלילי ותקבל ייעוץ ספציפי למקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ניתן להגיש תביעה ונראה שסיכויי קבלתה גבוהים. זאת מאחר ואכן מדובר על "רשלנות" מצד אנשי המשטרה וזאת להבדיל מפעולת חקירה נדרשת - שבסופה הוכחה ה"חפות". יחד עם זאת צריך "להצביע על נזק מסוים". עילת "עו...
המשך תשובה