היי, בחודש יוני הייתי מעורבת בתאונת דרכים ללא נפגעים. היום התקשרו אליי ממספר חסום מהמשטרה וביקשו שאגיע לחקירה ביום ראשון בשעות הבוקר האם חובה עליי להתייצב לחקירה?
כן, עלייך להתייצב בחקירה אולם את בהחלט יכולה להגיע ליעוץ לפני חקירה בכל משרד עורכי דין שעוסק בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
סיטואציה של גורם אובססיבי - אכן מקשה על התנהלות ו"איכות" החיים. ישנם אנשים מכל הסוגים.. יחד עם זאת, מנתוני השאלה, חסרים פרטים נוספים על מנת ל"השלים את התמונה" - כגון: תדירות הפניות שלו למקרבים שלכם,...
המשך תשובה