שלום עו"ד . לא יודעה האם זה פורום הנכון. איך אפשר לתפוס בן אדם שגנב משהוא קטן ונקלט במצלמת חנות אם הוא לא נתפס ע"י אבטחה וקצין ביטחון של החנות. מניסיון שלי משטרה לא מתעסקת בדברים כאלו כאשר חוץ מצילום אין פרטים. תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בהסתמך על הלחץ בו אתה נמצא, אני מניח שמדובר על חקירתך הראשונה. דווקא בשל אותו הלחץ ובדגש על היעדר העבר הפלילי שלך - מומלץ להיוועץ בעו"ד לפני החקירה (ולא במהלכה או אחריה). בשלב זה, ניתן להבין את הסיטו...
המשך תשובה