שלום רב, אני הפעלתי שתי מצלמות שמתעדות עורך דין בבית שלי, מדבר באלימות, הביא מנעולן, הזמנתי משטרה שאסרה עליו להחליף מנעול, מאיים, גונב לי מהבית, ועדיין המשטרה החליטה לסגור את התיק מוסר עניין לציבור. בבקשה הייתי רוצה להבין את ההיגיון שמאחורי זה. בנוסף השוטר עם שני הפלאלפים מספר שזימנו אותו לחקירה, וגם ענה להם בכתב והוא יודע שכל מה שהוא כותב שם זה שקר לנקמה למה עדיין המשטרה לא עושה לא דבר? למה 4 שנים אחרי ועדת האתיקה לא טיפלה בתיק בנוסף המשטרה סגרה את התיק.ו וזה לא שבאתי עם סיפורי סבתא עשיתי העתק על שני דיסקים שמראים את ההתנהגות הבבוזיה שלו
לצערי אינני יכול לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
על פניו, לא נראה שיש לך ממה לחשוש מאחר ואותן צעקות - הגיעו עד "המרחב הפרטי שלך". שם בוצעה ההקלטה. יחד עם זאת, בכל הקשור ל"תביעות בבית המשפט" - ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד שעוסק בתחום הנזיקין....
המשך תשובה