הייתי עם חברים מאוחר בלילה בפארק אכלנו ודיברנו ואישה באה וצילמה אותנו אני מפחד שהיא תדווח עלי כי יש שם הרבה רעש של בני נוער והיא תוכל לקשר אותי לזה? לא יודע מה לעשות ואני ממש דואג
דוד שלום,
פנייתך לפורום זה מוקדמת שכן לא ברור אם המשטרה בכלל מעורבת באירוע המתואר.
"דיה לצרה בשעתה" אמרו חכמים. ככל שגורם כלשהו יפנה אליך בעניין זה הנך מוזמן להפנות שאלות בעניין.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ככלל, חקירה משטרתית היא אינה "חוויה חיובית". מטרתה אינה להנעים את זמנו של החשוד כי אם לחלץ ממנו הודאה. אמירות כגון"שקרן", לטעמי, אינן עולות לכדי התנהלות פסולה מצד החוקר ואינן מהוות "אלימות מילולית"....
המשך תשובה