בשבוע שעבר התרחשה קטטה בגן ציבורי מתחת לביתי, הרעש העיר את הילדים שלי וירדתי אל הצעירים כדי להשתיק אותם. כמובן שהם רק המשיכו את הריב הפעם איתי ויצא שהחטפתי לשניים מהם אגרופים די חזקים (לא ראיתי דם, אבל אחד לפחות ממש נפל על הרצפה). הם לא לקחו ממני פרטים ועליתי ישר הביתה, האם כדאי לי לגשת לדווח על המקרה או שזה יכול רק להחמיר את מצבי?
ליאוניד שלום רב,
כמובן שעליך לגשת למשטרה ולדווח על שארע.
אולם, זכותך להיוועץ בעו"ד לפני פנייתך למשטרה.
פנייה יזומה למשטרה יכולה להקל עמך בנסיבות העניין.
הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי בכל דבר ועניין.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ההתייצבות לחקירה הינה בגדר חובה. במרבית המקרים, החוקרים לא "יעדכנו" אותך בחשד הרלוונטי - על מנת למנוע ממך להתכונן לאותה חקירה. זכותך להיוועץ בעו"ד בכל שלב. בנוגע לשאר השאלות, לא ניתן לייעץ, על גבי פ...
המשך תשובה