מזה 3 חודשים אני ובני בן ה-9 ואימי שאיתנו בת ה-75 סובלים מהתנכלויות מידי הדיירים בקומה שמעלינו, ומזריקת חומרים אסורים שגורמים לנו צריבה בגוף ובעיניים, קשיי נשימה וכאבים בכל הגוף. בעל הדירה עודכן ולא עושה דבר. אני מעוניינת בצו שיוציא את העבריינים כי אני חוששת לחיינו, איזה צו אני צריכה צו פינוי/ הטרדה מאיימת או צו הרחקה הטרדה מאיימת והאם תרצה לטפל בזה?
(1).jpg)
נעשה ניסיון להשיגך, ממשרדינו, במס' הנייד שהושאר באתר - ללא מענה.
את מוזמנת ליצור קשר במס' הנייד שמופיע באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הכלל הוא שהחוקר המשטרתי מחויב, כבר בתחילת החקירה, להודיע לך שהנך חשוד - ולא בסיומה. מאידך, גם "גביית עדות" יכולה להפוך לחקירה באזהרה תוך כדי גבייתה. בסיטואציה זו, נראה שהחוקר מבצע "השלמת חקירה" או "...
המשך תשובה