בתי בת 10. לפני כשבוע היא הביאה חברה לביתנו בשעות הצהריים כאשר אני (האם) שמרתי עליהן. מאוחר יותר באותו היום בעלי החליף אותי ושמר על שתיהן, ובערב אמה של החברה של בתי עלתה אלינו על מנת לאסוף את בתה ושוחחה עם בעלי מעל לשעה. כאשר שבתי הביתה שמתי לב כי טבעת הנישואין שלי איננה (היא הייתה מונחת על שידה בחדר השינה שלנו, גלויה לכל מי שנכנס לחדר), ילדיי ובעלי אינם יודעים דבר על היעלמותה ולכן אני חושדת כי הבת או האם אחראיות לגניבה. איני יודעת אפילו איך להתחיל לפנות אליהן כי יש סבירות כי האם היא זו שגנבה. האם לערב משטרה? מדובר בפריט יקר מאוד (כ-10000 ש"ח) ולכן חשוב לי שהוא ישוב אליי ועם זאת לא נעים לי לסכסך בין בתי לבין חברתה. אין לי מצלמות בבית. מה אפשר לעשות בנידון. תודה רבה.
(1).jpg)
שוחחנו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ממליץ לך לגשת לתחנת המשטרה על מנת לוודא את סטאטוס התיק (סגור/הועבר לתביעות/הועבר להסדר מותנה). במידה והתיק עדיין פתוח ועל מנת לקבל ייעוץ פרטני - אתה מוזמן ליצור איתי קשר במס` הנייד המופיע מטה. ...
המשך תשובה