עצרו אותי באמצע הלילה וביקשתי לראות עו"ד ואמרו לי שמאוחר מדי ואי אפשר לזמן עכשיו עו"ד לתחנה. הדבר הזה נכון או שפגעו לי בזכויות כשאמרו לי כזה דבר? בסוף נחקרתי בלעדיו...
(1).jpg)
זכות ההיוועצות הינה זכות בסיסית של כל נחקר.
מדובר על פגיעה חמורה בזכויותיך.
למותר לציין כי אין כל רלוונטיות לשעת החקירה.
בנסיבות אלו - ניתן לפסול את חקירתך ואת הפרטים אותם מסרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
החוקרים לא נוהגים למסור מידע טרם מפגש החקירה. רק אז, הם מחויבים להבהיר לך מה החשד נגדך. מאידך, עוד טרם ההגעה, ניתן לשאול ולברר האם מדובר במסירת עדות או לחלופין - חקירה באזהרה....
המשך תשובה