שלום רב, זומנתי לחקירה במשטרה. אמרו לי שזה קשור באחזקת קנאביס לשימוש עצמי. עורך הדין שלי ביקש ממני להקליט את החקירה. האם הגיוני לבקש מהם לעשות זאת? אני לא רוצה לעשות זאת ללא ידיעתם כמובן. תודה רבה על המענה.
(1).jpg)
לא ברור מדוע זומנת לחקירה בחשד ל"אחזקת קנאביס לשימוש עצמי" - כאשר ברב הנסיבות מדובר בעבירת קנס.
בכל מקרה, מאחר והנך מיוצג, ממליץ לך לפנות לעוה"ד המטפל להבהרות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לקיחת טביעות אצבע הינה חלק מפעולות החוקר בזמן פתיחת התיק כנגדך וכחלק מהמאגר. בכדי להבין האם "מדובר בהגנה עצמית" יש צורך בנתונים נוספים אשר יציגו את האירוע בפירוט רחב יותר. כמו כן, במידה והותקפת - עלי...
המשך תשובה