שלום, הייתי בחקירה באזהרה בגין הטרדה טלפונית התיק נסגר מחוסר עניין לציבור, ואני יודעת שכעבור 7 שנים התיק ימחק אוטומטי בגין התיישנות. אם כעבור 7 שנים אעשה שוב עבירה האם החוקר במשטרה עדיין יראה שהייתי בחקירה באזהרה לפני 7 שנים למרות שהתיק נמחק אוטומטי בגין התיישנות? תודה
(1).jpg)
החוקר עדיין יראה את אותו תיק סגור.
הרישום לא באמת "נמחק" אלא מצטמצמת רשימת הגופים שזכאים לקבל מידע אודותיו.
כתלות בנסיבות, מייעץ לך לפעול לשינוי עילת הסגירה של התיק - לעילת "חוסר אשמה".
אשמח לסייע לשינוי עילת הסגירה, בצורה פרטנית, במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בהסתמך על הלחץ בו אתה נמצא, אני מניח שמדובר על חקירתך הראשונה. דווקא בשל אותו הלחץ ובדגש על היעדר העבר הפלילי שלך - מומלץ להיוועץ בעו"ד לפני החקירה (ולא במהלכה או אחריה). בשלב זה, ניתן להבין את הסיטו...
המשך תשובה