שלום, יש לי תיק פתוח במשך 3.5 שנים כבר על חשד לסחר באיברים, מאז שנעצרתי לחקירה ושוחררתי באותו יום לא יצרו איתי קשר ונחקרתי שוב והתיק נשאר פתוח עד יום הזה בטענה שעדיין חוקרים. האם כדאי לנסות לסגור את התיק או להמתין עד שייסגר לבד?
(1).jpg)
שוחחנו טלפונית.
תואמה פגישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
החשש שלך מוצדק. לאחר אותה שיחה, החוקר ימלא מזכר (זכ"ד) אודות אותה שיחה. תוכן המזכר לא בהכרח ישקף במדויק את אותה שיחה. מייעץ לך להסביר לחוקר המשטרה שאתה מודה על הניסיון לחסוך בזמנך - אך אתה מעדיף להג...
המשך תשובה