האם עורך דין אמור להגיד לי מה להגיד בחקירה? והאם מותר לי להתייעץ אחרי כל שאלה או רק פעם אחת?
(1).jpg)
ככלל, ההתייעצות עם עו"ד מתבצעת פעם אחת, לפני תחילת החקירה.
יחד עם זאת, ניתן להיוועץ עם עו"ד גם במהלך החקירה ובמקרים מסוימים - גם מס' פעמים במהלכה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
קשה לתת תשובה מקצועית כאשר רב הנתונים אינם ידועים לי. לא ברור מה היה בתיק הראשון, מה היא אותה "חבלה של ממש", מה טען הילד בחקירתו, מה נקבע ואיך נוסח אותו "צו הרחקה" וכיו"ב. אשמח לסייע, באופן פרטני,...
המשך תשובה