לפני כשנה וחצי הבן שלי שהיה בן 13 באותו זמן, נחקר במשטרה ולקחו ממנו טביעות אצבע וצילום פנים. התיק נסגר אחרי שנה. איך אפשר לדעת אם הצילומי פנים והטביעות אצבע נמחקו מהמאגר של המשטרה?
(1).jpg)
על פניו, בנתוני השאלה, אמצעי הזיהוי לא אמורים להופיע יותר במאגר (בהנחה שלא נפתחו תיקים נוספים וכיו"ב).
ממליץ לגשת לתחנה ולוודא שהקצין הרלוונטי הורה על מחיקת הנתונים.
במידה ולא כך הדבר, אתה מוזמן ליצור עימי קשר, באופן פרטני, במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
זה תלוי בנסיבות בהן ניתנה ההוראה והוצא הצו. ככלל מדובר על עבירת "הפרת הוראה חוקית". בהוראה זו: המפר הוראה של בית המשפט - עד שנתיים מאסר - עבירה מסוג "עוון". המפר הוראה של בית המשפט שתכליתה הגנה...
המשך תשובה