לפני כשנתיים הוזמנתי לחקירה בגין שליחת הודעות מיניות לאישה מאז לא יצרו איתי קשר כלשהוא.. האם יד לצפות להמשך או שמא ישנו מעקב אחריי ומחכים שאפול שוב??
תוכל לברר מצב החקירה עם רכז חקירות בתחנת המשטרה שבה נחקרת. הואיל וחלפה תקופה ארוכה, יש סיכוי שהתיק נסגר בחוסר ראיות , אולם היית אמור לקבל על כך הודעה בכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
במידה ומדובר על טעות "טכנית", אין כל סיבה להטלת מגבלות. יחד עם זאת, חשוב לוודא עם הבנק שהוא מודע לאותה "טעות טכנית" - ולהבהיר שאין כל "סימון" במערכת....
המשך תשובה