לפני כשנתיים הוזמנתי לחקירה בגין שליחת הודעות מיניות לאישה מאז לא יצרו איתי קשר כלשהוא.. האם יד לצפות להמשך או שמא ישנו מעקב אחריי ומחכים שאפול שוב??
תוכל לברר מצב החקירה עם רכז חקירות בתחנת המשטרה שבה נחקרת. הואיל וחלפה תקופה ארוכה, יש סיכוי שהתיק נסגר בחוסר ראיות , אולם היית אמור לקבל על כך הודעה בכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הבנת נכון. צריך להודיע לשוטרים כי אתה מקליט את החקירה. אחת הסיבות הרלוונטיות ל"מניעת הקלטה" - היא הרצון למנוע דליפה של חומרי חקירה. במידה ובכל זאת אתה רוצה "שליטה" על הנעשה בחקירה - סרב להיחקר ...
המשך תשובה