האם אני צריכ ה להתלונן במשטרה על אדם שאמר שירביצ לי בעלה של חברה ולא ביצע את זה אני התקשרתי לחברה ולא רצתה קשר איתי שהתקשרתי אלי אמרה שאני מטרידה אותה כתבה לי הודעות בכל פעם שלא רצתה קשר
אם את סבורה שמדובר באיום כן ואמיתי, אז ממליץ להגיש תלונה. הכל תלוי בנסיבות העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
גם "הגשת תלונת שווא" או נכון יותר - "מסירת ידיעות כוזבות", מהווה עבירה בפני עצמה. ניתן להגיש תלונה בגין "מסירת ידיעות כוזבות" כנגד אותו שכן. לצערי, אין לי אפשרות להגיד לך שהמשטרה "תטפל בתיק זה במסיר...
המשך תשובה