התלוננתי במשטרה וכחלק מהחקירה מסתבר שצילמו אותי מספר פעמים כשהייתי בסידורים בעיר ובכל מיני מקומות שהייתי עם אנשים, זו ממש פגיעה בפרטיות שלי שהמשטרה עשתה, למי אפשר להתלונן על זה?
(1).jpg)
על התנהלות אנשי משטרה, שלטענתך חורגת מסמכויותיהם ותפקידם - ניתן להגיש תלונה במח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
במידה ואכן הגיש תלונה (כזו או אחרת), יכול שתזומן לחקירה במשטרה. במצב דברים בו הוא זה שהפר את תנאי החוזה ומסרב להתפנות - מייעץ לך הן להגיש תלונה נגדית במשטרה והן תביעת פינוי לבית המשפט....
המשך תשובה