האם מותר להקליט את המתרחש בגן אם מודיעים לילד (בן 5) שיש מכשיר הקלטה בכיס שלו? במפגש (המזעזע) הילד בשלב מסוים אומר שהוא רוצה ללכת הביתה (אם כי הגננת יורדת בעיקר על שני ילדים אחרים). האם זה נחשב שהוא אחד הדוברים בשיחה?
אין בכוונתי להתייחס לשאלה זו. ככל שאני מבין, אתה מצייד ילד בן 5 במכשיר הקלטה ושואל אותי אם מותר להקליט ? זו כבר דרגת אבסורד שאינני מוכן לחוות דעה בעניינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
במידה והתיק ייסגר, יש באפשרותך לפנות ליחידה החוקרת ב"בקשה לצילום חומר הראיות". בהנחה שבעל הרכב אכן נחקר, פרטיו יופיעו בחומרי החקירה שתקבל....
המשך תשובה