תוך רישום פסק דין בפרוטוקול בית המשפט.נרשם שכיבול אני לא שילמתי חוב לעירייה בפועל יש לי קבלה. האם אפשר לתבוע לשון הרע בגין עדות שקר. או צריך להגיש ערער על הפסיקה? תודה
שמואל שלום רב,
שאלתך חורגת מנושא הפורום.
מה גם שלצורך מענה מקצועי לשאלתך עלי לעיין בפסק הדין.
אשמח לסייע בכל דבר ועניין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מאמין מאוד שלא. בהנחה שלא נחקרת על "מגה תיק" חוצה גבולות ויבשות (בנוסף לעובדה שהתיק נסגר בעילת "חוסר אשמה") או תיק בעל "עניין ציבורי חריג" - אין ליחידה החוקרת באמת אינטרס/כח אדם/זמן - להקשיב לשיחות ...
המשך תשובה