הייתי בחקירה ממושכת במשטרה ורק אחרי מספר שעות הם גילו שמדובר בטעות בזיהוי. האם אני יכולה לתבוע אותם על כך?
לתבוע תמיד אפשר, ועל כל דבר, אבל תזכור שתביעות יכולות גם להידחות וכתוצאה מכך גם יוטלו עלייך הוצאות, שלא לדבר על שכר טרחה שתצטרך לשלם לעורך דינך. מכל מקום, אני אישית איני רואה כאן עילת תביעה טובה מספיק אולם אני מניח שתמצא מגוון דעות בנושא, ואולי אפילו תיפול על מישהו שכן יסבור שהמקרה שתיארת מצדיק תביעה ועשוי להביא לך גם תוצאה שבגינה תקבל פיצוי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
זה לא עולה מתוכן מהפרטים שמסרת - אבל ככל הנראה נחקרת כחשוד. אם אכן אלו פני הדברים, קיים כרגע תיק פתוח הממתין להחלטה. ק. המודיעין, ככל הנראה, ניסה להסתייע בך לאיתור מעורבים נוספים. בנסיבות אלו, כא...
המשך תשובה