שלום רב, מקרה בקצרה והאם זה תקין, ידידה שלי גרושה עם ילד והיה לה אי הסכמה עם הגרוש לגבי שהות של הילד בחג מסוים. כעבור יומיים באה אליה ניידת לבית לקחה אותה לתחנה לקחו ממנה טביעות אצבעות. למרות שנאמר לה שזה ייסגר מחוסר אשמה, אך עדיין לקיחת טביעות אצבעות אני מבין לא חוקית אך גם הבאתה בצורה הזאת מאוד משפיל וכו', נראה שהגרוש איכשהו הצליח להפעיל קשרים כדי להפחיד אותה כאמור. עד כמה ההתנהלות הזאת לא תקינה? והאם הגשת תלונה כנגד הגרוש על תלונת שווא מומלצת כאמור תביעה גם נגד המשטרה? תודה
(1).jpg)
אין "דרך נעימה" לקחת אדם לחקירה משטרתית.
בנוסף, לא מובן משאלתך מהם "אותם קשרים" של הגרוש עם אנשי יחידת המשטרה. בהנחה שאכן מדובר על "קשרים פסולים", שהביאו לחקירה מיותרת, כמובן שמדובר על התנהלות לא תקינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ברור לי ממה בדיוק צריך להתגונן. מהאשמות הלא מבוססות (מבחינתך) שלו? הרי אין הליך שננקט נגדך ולפי הכתוב - גם התנהלותו אינה חריגה. ניתן לבקש בפשטות שלא יפנה אליך יותר. במידה והוא ממשיך לפנות, חרף ...
המשך תשובה