שלום, האם , לאחר חקירה במשטרה בנושא כלשהו בהכרח יפתח לאדם תיק פלילי? והאם ניתן למחוק אותו? תודה
(1).jpg)
לאחר חקירה באזהרה - קיים תיק פתוח.
ישנן מס' דרכים להביא לסגירת התיק. כל תיק בנסיבותיו.
אשמח לסייע באופן פרטני במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בוודאי שיש מקום לכתב גם את נציב תלונות הציבור. שמונה חודשים הם תקופה ארוכה. בשלב זה - מייעץ לך לפנות, במקביל, גם לגופים הממונים (אליהם כבר פנית) בכדי לברר מה עשו (והאם עשו משהו) עם ההשתהות הבלתי סבי...
המשך תשובה