שלום רב נלקחה ממני עדות לאחרונה ומאז שנלקחה ממני עדות מצבי הנפשי הולך ומחמיר, אני סובל מהתקפי חרדה קשים ואני נוטל תרופות רבות. כמה ימים לאחר העדות שנלקחה ממני התקשר אליי חוקר בטון עצבני וגרם להחמרה קשה יותר שהובילה אותי להסתכלות אצל רופא במיון פסיכיאטרי. אני לא מסוגל לעמוד בעוד עדות או חקירה ואני מרגיש שהמצב שלי יחמיר בעוד שיחת טלפון שכזו. יש לציין כי אני אדם בעל מוגבלות נפשית. מה לעשות?
(1).jpg)
צר לי לשמוע אודות המצב הנפשי אליו נקלעת.
באפשרותך להצטייד במסמכים שתומכים באותו מצב רפואי. במידה ותוזמן למתן עדות נוספת, עדכן את החוקר במצבך הרפואי ואף תשלח את המסמכים במקרה הצורך.
כולי תקווה שתהיה "אוזן קשבת" בצד השני.
מאחל בריאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ברור משאלתך האם באמת הוגשה תלונה במשטרה והאם זומנת לחקירה. כך, שאיני יודע אם מדובר על "איומי שווא" של "הגשת תלונה" או שאכן הוגשה תלונה בפועל. ממליץ לך לגשת לתחנת המשטרה ולהוציא גיליון ר.פ (רישום פ...
המשך תשובה